2011. június 24., péntek

Vasárnapi con befejezése

  Xel olyan szinten felpaprikázta magát, hogy először meg sem hallotta, hogy igrálok neki, hogy nézd már nézd már, ott egy kocka... mikor meglátta, rámnéz: szerinted ő?
Én : csak egy módon tudhatjuk meg! *odavágtattam a büdös kockagyerekhez, és vígan odacsicseregtem* - Sziasztok, nem ti voltatok véletlenül, akik beszéltak egy Nagának?
Csávó beszívott képpel rázta a fejét, a fangirlök meg felvisítottak XD Na modom hánynni fogok... Xellel még szemmel tartottuk őket egy darabig, végülis visszamentünk.
  Hafu addigra megvigasztalta Nee-chant. Lementünk, összeszedtük Zelt, Ame-chant és Linát, és már sorakoztunk is a függöny mögött.
  Ame-chan és Zel is rosszul lett, Zel azt mondta, bittos erős a kontaklencse, meg a ruha is elég meleg lehetett, Ame-chan meg felugrott enni egy győrikexet, mert leesett a vércukra szegénynek én meg futottam - volna - utána, nehogy rosszul legyen nekem útközben, de a Hamlet ruhát nem futásra tervezték, úgyhogy kb. csak egy rózsaszín habosbabos felhő látszott belőle, a tetején némi szőke beütéssel XD Leoltottuk a szervezőket h kussoljanak ha valaki rosszul van akk kutya kötelesség beengedi az öltözőbe harapni valamit, így Ame-chan hamar összeszedte magát, és vissza lementünk.
  Egy Kaname-cosplayer lánnyal néztük az előadást mikor valaki megjegyzést tett a buzogányomra, amit szándékoztam volna honorálni egy kedves mosollyal, ha nem az a hentai disznó Ash cosplayer lett volna, így kb. elég rensen elküldtem melegebb éghajlatra a csávót, a Team-nek tetszett :)
  A fellépés elég jól ment, röhögtek is minket, de csak először Ame-chanhoz mentem és csak utána Zelhez a kardért, vhogy úgy jött ki a zene, nem tudom  megmagyarázni... Lina-san nagyon cuki szégyellte ott magát a társakereső-laot kivetítés közben, Ame-chan meg chibi volt, Kida meg ez a tipik női faszagyerek :) Zelnél Zelebb Zelt még nem láttam, alakításilag és jelmezileg sem, Xel meg.... hát ő Xel volt úgy összességében, folyamatosan késztetést éreztem a leütésére, kis hentai, szeretem <3
  Lementünk fényképezkedni, csak sajnos Ame-chanról nem készült külön fotó, mert Zel és Xel yaoiztak XD Elyaoizták az időt. Felmentünk átöltözni, utána meg pózolgattunk. Lebeszétük Ame-chant a cn legjobb kajájának megvitatkozásáról, mert éppen akkor tartottak egymásratalálási orgiát az amúgy is "oly ritka madár" blííííícsesek, és hát ki vagyunk mi, névtelen Slayers Team, hogy ebbe belerondítsunk, esetleg elvonjunk onnan néhány "basszunk, Ichigo-t" ordító fangirlt... khm... no comment.
  Lina felvette a teamvidi alapját, én pont rosszkor időzítettem be a rosszkedvet, így kb. végig ülök, mint egy zsák krumpli, és emózok. A vidi kawaii lett *.*
  Nee-chan átvedlett decorává, emrt fázott... nem csoda, én is, rajta pedig kevesebb ruha is volt, úgyhogy képzelem, hogy vacoghatott. Rosszkedvem elűzűséért megkérdezte, vegyen-e nekem bocibőrbe bújtatott HK-t, de mondtom, áááá, ne költse rám a pénzét. (Az én nee-chanom*.* büszkül) Meg vett a szájából bambuszt lógató zöld pandát.
  Utána Lia fotózott minket, olyan céééééééép képeket csinált. Nee-chan meg beszerzett még egy édes rózsaszín maneki-nekot. Mobillógó formájában.
Készültek szééééééééép képek, nyuuu. :) Ame-chanról meg a favom egy chibi virágböködős. Olyan ééééééédes *.*
  Bementünk eredményhirdetést várni, amit nehogy-már, nehogy-már, nehogy máááár egy órával később kezdtek a beígértnél. Így még belefért egy Caramelldancen táncika is XD Kida ott riszált tőlem 5 cm-re megfogtam és beállítottam magam elé, ne feszítsek már ott az első sorban. XD
  Persze nem nyertünk semmit, mert hát a minden ember szereti a bundáskenyeret, és a szűri ember...állítólag. Íme a remek példa arra, hogy conon nem a jó előadás, hanem a jó név, és a tömeganime nyerhet csak Khm...
  Mentünk el, én majdnem megfagytam, pedig még kiműtöttem a nyakkendőmet is a palástomból. Hideg volt. Xel meg szegény nem bírta a villamost, így gyalogoltunk a hídtól a Móriczig. Ame-channál a team kidöglött, de ezeknek a kaposvári kerti csigáknak igyekezniük kellett, mert jöttek értük, hüpphüpp... Köcsög kocsis bácsi majdnem elbaszott minket a parkoló-mellékutcában, ahol egy magamfajta Kresz-analfabéta is tudja, hogy 30 km/h a megengedett sebesség, amit kb 300 méteren át tartva nem hisze, hogy olyan megerőltető na mindegy. A kerti _@_/" elmentek. :( Mi még kikísértük Kirát (XD ) a villamoshoz, aztán felmentünk, ugyanis Ame-chan másnap készült terepgyakra, szegénynek meg fájt a lába és minden baja volt, kisírta magát nekem, én már letudtam a sírást az napra, így vigasztalgattam Ame-chant. Adott nekem vizsgaidőszak-teát, ami úgy kiütött, mint szokott, mire Ame-chan megfürdött már nem voltam egészen magamnál, és kb. három perc múlva kiütődtem. Reggel úgy ébredtünk, mint akit agyoncsaptak és nyöszörögtünk, és nyu... én nem terveztem bemenni Schottner órájára, de az egyetlen aranyos tanár órájára már úgy döntöttem, bemegyek, utána meg oroszcárnőizmus volt, amiről késni körülbelül felér egy akasztással. Úgyhogy bementem, és vinnyogtam Barbinak XD Meg Masaminak is, aki megértette, micsoda lelki kín, mikor vége van a Connak... XD
  A beszművről is feltett szándékom volt ellógni, de nem emléxem, hogy ellógtam-e XD Há' tudok ín böszíni, szípön, magyarúúúú'.... XD
  Punny volt. És a többi kiesett. ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése