2011. június 6., hétfő

Öcsisaaajt XD

  Ez hiányzott az életemből, hogy végre kifigurázzák ezeket a tinibálványnak csúfolt tömegindítókat  XD


Hallgasd:
http://www.youtube.com/watch?v=holQ5HzdaOs&feature=feedf


Olvasd:

Mizu – Irigy Mirigy módra
Zúzunk a médiában, én meg pár haver
Ez ám AZ életpálya úgylátszik ennyi kell
Innen már nincs kiút
Pont mint egy last minute
Nekem bejött ez a mizu


A gatyám valag alá csusszan
Ez mostanában így van
A segg dekoltázs villan és nekem bejön ez a sapi, talán
Le se rohad rólam
A tökre húzott gyűszű
a Turkálóból csórtam


Refr:
Hé öcsisajt hó megy a dedó
álljunk össze, mint a kéthetes gatyó
Na figyu már gázos ez a szitu
Talány ez a fiú
De fut a mizu mizu

Nálam már régen voltak a dumák kemények
A Facebook oldalamon a lájkok szerények
A telcsim kikapcsoltam üzcsit NE eresszél
Figyu te bejössz nagyon nálam,
Jó a hajad elestél?

Refr.

Rap: ha azt akarod, hogy feldobjam AZ ESTét, behívom neked AZ élettársam SP-t
Te is tudod hogy van,
Ha SP is felbukkan
Minden lány a bugyiba csurran
A tyutyumon jó sok klikk van
én kérek elnézést
Lehetne inkább egy mellnézést
A szerkóm nagyon menő
Kintrő hoztam a telekrő

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése