2011. április 20., szerda

Aranyköpések(folyamatosan bővülő)

Kida:Nem vagyok ideges fő a nyugalom, A helyzet kezelhető, de mégsem én uralom Lehet, ellenkezhetnék „óóóó, de minek, Hisz nincs mit tenni, hogyha szétbasz az ideg!!!

Ame-chan: Mi lesz, ha az Alföldön lesz a Con?
Kida: Akkor megyünk csikósnak öltözve...

Zel: - Pillanat...megnézem, mi történik az üveggel...(borosüveg)

Xel: - Te szőrtelen saillune-i XDXDXDXXD

Xel:- neked nincs bajszod... a saillune-iaknak valamilye mindig nagy...
Fi-chan: - Nekem is ...(Alfred)

 Ame-chan: Nem lesznek yaoista képek, nem csinálhattok!
Xel: - De nekem van mobilom...
Fi-chan: És Fi-chan ért hozzá...
Xel: ... hát...az nagy baj...
XDXDXDXDXDXD

Ame-chan: Ááá, már igazán kezdhetnééék! Csak azért, mert Kókuszt ott tolják az íróasztalon...
Fi-chan: XD
Ame-chan: Na kezdődik! Mi történt?
Fi-chan: Kókusznak megadták a kezdőlökést.
Ame-chan: XD


Ame-chan+ Fi-chan: Milye van a fának?
Xel: - ...mókus...

Xel: * egy ideje már ömleng a kawaii állatos képeken, aztán egyszer csak * - LAPOSMACSKA!!!

Kida: - Olyan aranyos vagy ezen a képen, devin, Fii-chan? Favolták már? Mert most favolom!


Fii-chan nevetteti Kidát, aki így alig tudj a behozni a kakaót, aztán nevetteti Xelt, aki nem tudja meginni.
Xel: - Anyus nem hagyja meginni a kakaómat.
Kida: - Nekem meg nem hagyta behozni XD

Ame-chan meglátja a boltba a sarokban a Justin Bieberes karkötőket* - Hú, menjünk innen lányok, itt meleg van XD

Xellos: - Ame-chan, pompomúsz a Lettivel?
Ame-chan : Pompomúhatok, de nincs pompomom XD

Xellos: - Úristen, úristen! Mi legyen a vége perfonknak? Ame-chan agyvérzést fog kapni!!!
Kida: - Küldjünk fel egy csimpánzt Kókusz-parókában!
Xellos: - Letti, nem tudunk ilyen rövid idő alatt csimpánzt szerezni! :-O

Kida: - Én vagyok a mester, és azt csinálod, amit mondok!^^
Fi-chan: - Pfojj, hát látszik, kinek a huga... XD

 Jövünk haza Conról.
Ame-chan: - Telihold van? Zeras-sama, nincs kedved vonítani rá?
Team beröhög, Zel meg csak azért is megcsinálja, a banyák megszívszélhüdést kapnak XD

Fi-chan: Ame-chan, te beállsz a saillune-i kastélyhoz, és Wolf Pack Islandre, és jobbra-ballra pofozzuk Xellost.
Ame-chan: - Az jó lesz.
Xellos: - Én közben megszökök.
Fi-chan: - Repülés közben nem tudsz... olyan sunggal fogsz közlekedni, hogy a másik dimenzió is lángra kap a köpenyed mentén! XD

Xel: - Én azért vagyok, hogy Fi-chan helyett köcsög legyek, mert Fi-chan ilyen kis angyali....

Xel és Fi-chan új karekterrel regizik SF-re. Xel vesz egy disznót: - Milyen kis bamba! Micsoda malacka! Aranyooos!

Ame-chan ölelgeti Xelt: - Xellosnak is van szíve! O.O

Fórumon.
Fi-chan: - Ír nekem a szépséges hugom?
Xel: - Nem tudom... Szépséges Hug?
Kida. - Hmm?
Xel: - Írsz neki?
Kida: - Írjak?
Xel: - Aham...

Xel a shakeses malacra:- Nem bíroooom! Lassú vagyok ezzel a disznóvaaaaaaal!

Xel: - Süti rettenetes állatka!
Zel: - De még nem ártott neked semmit.
Fi-chan: - Zel, te nem látsz bele Sütibe! Ki akarta tépni Xellos szívét!
Zel: - Ja, tényleg! A bokája magasságában.

Fi-chan shakesen: - Lehet veszek én is egy cicát, mert már idegesít ez a lóf*sz.
Xel: - Miért, most mid van? Tehened?
Fi-chan: - Nem... lovam..............................................................................................................

Xel nézi a Harry Pottert:
- Pillanat, Letti, most jött be EDWÁRD!!!! XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése